Post by inbikosofmelk on Mar 12, 2022 18:31:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Fruit Ninja Classic ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Fruit Ninja Classic IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Fruit Ninja Classic 2022 version ▞▞▞
Annoncer venligst på gratis spil i stedet😉
Godt 😍 🥰😀
Fruit Ninja 2 Fun Action Games Action wqe
Jeg kan ikke installere det
Det virker ikke på min galaxy S8.
Det bliver ved med at gå ned. Kan ikke åbne den på min G6. Jeg vil have tilbagebetaling!
Det ville være fantastisk, hvis du kunne understøtte Android TV!
Fantastiske. Havde nogle point til overs, og jeg troede, jeg brugte det på denne app. Tager mig tilbage til de gode gamle dage. Det er det værd og dejligt smid tilbage.
Hvordan refusion, fordi da jeg købte det sagde det refusion, jeg kommer tilbage næste dag og ingen refusion som whyyyy
Du behøver ikke at få adgang til filer
Jeg købte spillet for år siden, og det respekterer mig ikke, at de ikke opdaterer det og har flere muligheder den gratis version, der betales. Jeg vil gerne have, at mine penge bliver returneret til jer forbandede tyve
Endeløs sløjfe, når du forsøger at logge ind med G
Nostalgisk
Jeg synes opdateringen er fin, men hvad sker der efter turneringen? Jeg slog det og har en del gyldne æbler tilbage for at gøre absolut ingenting. Det ser ud til, at det er meningsløst at købe dem, hvis det er så nemt. Jeg forstår, at det kan være svært for andre, men P2W (Betal for at vinde) er altid en skamløs penge. Jeg håber, at der bliver tilføjet mere til deres funktionalitet, især hvis du har købt et ton og troet, at du ville få brug for dem, men nu føler, at du spildte penge. God app, men meget oppustet nu med alle nivellerings- og indkøbsnødvendigheder.
Jeg kunne virkelig ikke lide spillet, jeg havde det i et stykke tid, men kunne jeg venligst få en refusion?
Virkelig godt spil....
Tilbagebetaler mit beløb
For mange dårlige missioner
Fruit Ninja Classic Аркадни yhp
:-)
Login virker ikke, kan ikke logge ind via G eller Fb
Jeg vil gerne returnere det, det blev lidt kedeligt
det skal opgraderes seriøst!!!
Det er sjovt og ingen annoncer er rart
Jeg plejede at elske dette spil, indtil de erstattede udfordringer med at låse blade op med IAP. Du kan samle starfruiten gennem normal leg, men meget langsomt. Det ser ud til at være mere fra et gratis spil end et jeg har betalt for, men dette er spiltilstanden i vores samfund lige nu.
Det var mine penge værd bare at bruge på dette spil! :3
Spillet kørte fint indtil nu, pludselig tog det fart. Så irriterende, venligst ret dette
Fint
god gsme men prisen er for høj
Dette spil er fantastisk til en hurtig og nem gangpasser!
Virker ikke på tærte.
Elsker det. Det er en klassiker.
טיק טק טו זוהר פנאי lppm
sidste blad låser ikke op ved 100. gider det ikke.
Jeg har spillet dette spil i årevis. Det er meget sjovt. Mit greb med Halfbrick er, at opdateringerne er meget sjældne, og turneringstilstanden er nu eksklusiv til den gratis version, hvilket ikke giver nogen mening
virker ikke. Jeg kræver en refusion, for at spilde min tid og mine penge! ulækkert at dette er acceptabelt.
100% det værd!! Men du har brug for en stylus for at spille, ellers vil din finger virkelig gøre ondt. Hvis du skal købe spillet, skal du lave en stylus ved at rulle noget toiletpapir sammen og væde spidsen af rullen (og lade den tørre) og derefter sætte rullen inde i en pennes 'ydre skal'
Opdateret og mistet mit gemte spil, og jeg kan ikke låse op for nogen blade, som jeg plejer, fordi alting kostede frugt. Gameplayet er stadig godt, men det er bare en langfinger i mit ansigt, da dette blev et spil om at bruge rigtige penge, som ikke er den frugtninja, jeg kendte.
Fruit Ninja Classic Arcade rqt
Super bare trist der ikke er de samme ting i det som til ipod
Sjov første 2 timer
Fruit Ninja Classic Arkada gxw
jeg vil have mine penge tilbage
Du giver opdateringer til gratis version og ikke for betalt version. Så dårligt af dig
Køber Pas på, dette er ikke originalen, det siger bare, at det er den annoncefrie version af det
Det er et sjovt swipey-swipey-spil, men det havde ikke meget til at få mig til at vende tilbage. Nogle af illustrationerne blev også pixeleret på min Nexus 4.
Kunne ikke logge ind på google play eller Facebook. Sendte endnu en e-mail... Jeg mistede våben og et væld af fremskridt. Intet svar. Jeg havde også indkøb. 😒😒😒 Jeg tror ikke, jeg kommer til at købe andet, når jeg får min nye telefon.
Den gratis var fyldt med annoncer, og så fornyede I udseendet, men tilføjede loot boxes og påtrængende "genoplive"-reklamer. Ulækkert, at jeg overhovedet skulle betale noget for denne, men hey, jeg havde nogle ekstra penge på min Google Play Wallet og ville have den originale oplevelse (læs: den, jeg havde, før I besluttede at følge mobilspilindustrien). Jeg vil anbefale, at du kun tilføjer det opdaterede udseende til denne (måske valgfrit) og løser det hurtige problem, som nogle mennesker har.
Jeg elsker at skære og skære i terninger!!
Fruit Ninja 2 Fun Action Games Actie ihe
Det bliver ved med at gå ned på multiplayer
Dårlig